rumcájsz

rumcájsz

A kezdet

2016. február 23. - rumcájsz1106

Azt a feladatot kaptam :Bevezetés a pedagógiába órán , hogy írjam le az órával kapcsolatos meglátásaimat érzéseimet. Én nagyon jól éreztem magamat az órán,mert kreatív és interaktív volt.Ezekkel a jelzőkkel tudnám leginkább illetni. Először mikor gombot kellett magunknak választani már azonnal tudtam mit keressek egy kerek nagy fekete gombot, egyből tudtam hogy ez illik a legjobban hozzám és a személyiségemhez. Aztán mikor megkaptam a páromat pozitív élményekkel gazdagodva dolgoztam csapatmunkában. Meg kellett tapasztalni milyen mikor nekem kell beszélnem, és kitölteni az üres perceket. Nem mindig könnyű egy adott időtartamot kitölteni hasznosan de úgy érzem sikerült. Azt is megtapasztaltam milyen mikor más beszél és néma csönddel kell hallgatni.Később tanárként erre a képességre is szükség lesz mert a, fontos lesz akár egy egy feleletet végig hallgatni beleszólás nélkül. Az óra végén jó volt hallani mikor egy csoporttársam egy régi tanáráról beszélt. Jó hallani a sok negatív élményem ellenére,hogy vannak még lelkiismeretes tisztelni való középiskolai tanárok is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rumcajsz.blog.hu/api/trackback/id/tr508414852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása