rumcájsz

rumcájsz

A második alkalom

2016. április 12. - rumcájsz1106

Kicsit megkésve, de elkészítettem a következő blogbejegyzésem:) .A következő alkalommal, diáktársaim legkedvesebb tanárait ismerhettem meg elmondásuk alapján. Ez igazán érdekes volt számomra:mert mindenki a középiskolai tanáráról beszélt. Én sajnos a középiskolai éveimről nem tudtam hozni pozitív példát. Ott sok negatív példával találkoztam ami eléggé meghatározta hogy én milyen tanárrá nem szeretnék válni. Az én példám az általános iskolából volt. Sokan erre az időszakra már nem is emlékeznek, vagy inkább kitörölnék az emlékezetükből, de én itt találkoztam életem egyik meghatározó tanárpéldájával:a történelemtanárommal. Ezen az órán is a csapatmunka volt az egyik meghatározó. Úgy látom elég nagy hangsúly lesz erre a félév során. Ami jó,mert így megismertem egy olyan csoporttársamat  akivel nem nagyon beszéltem eddig. Nagyon kreatívak az órák  ami nagyon tetszik,bár én sajnos nem mindig tudok teljesen aktív lenni , mert még sokszor túl reggel van nekem:de igyekszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://rumcajsz.blog.hu/api/trackback/id/tr938433100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása