rumcájsz

rumcájsz

A harmadik alkalom

2016. április 12. - rumcájsz1106

Ezen az alkalmon egy ppt-on keresztül is láthattuk, hogy miről is szól igazán a kurzus amin részt veszünk. Ez a forma nekem nem igazán tetszik: mikor ppt-ban vetítenek, de ismereteim a diák által ismét  gazdagodtak.Aztán azzal a feladattal kellett megküzdenünk újra csoportmunkában , hogy kinek milyen tulajdonsága van a csoportban és fény derült arra is hogy miben egyezünk a társaimmal.Ezt csak az elején tudtuk komolyan venni:aztán a munka nevetésben teli bohóckodásba fordult át. A következő feladat az elképzelt rajz lerajzoltatása volt:amit a csapattársaimmal kellett megvalósítanom. Igazából mikor kérdezték mit képzeltem el nem azt válaszoltam amit igazából elképzeltem, mert nem tudták volna megvalósítani, ezért számomra kedves könnyen felrajzolható alakzatokat  javasoltam számukra, hogy a papíromon tüntessenek fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://rumcajsz.blog.hu/api/trackback/id/tr758455598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása